subota, 29.04.2006.

Book ljudi.........

ROGER & US5:

Ovih dana na VIVI new mogli ste vidjeti Rogerov spot za pjesmu "Thank you" u kojoj se pojavljuju dečki iz grupe US5. Za one koji još neznaju Roger se natjecao za mjesto u grupi US5, odnosno sudjelovao je u "Big in America". Na sreću, odustao je i na njegovo mjesto došao je Chris. (pokušajte zamisliti US5 bez Chrisa... to ne bi bilo to!) Spot i pjesma "Thank you" najvjerojatnije će se izmijeniti! Tako da će US5 imati veću ulogu u pjesmi i pjevati s Rogerom!

Spot "Thank you"
Roger & US5:






US5
ISKRENO O CURAMA...


Image Hosted by ImageShack.us

Kakve su im bile bivše...

CHRIS: "Zaljubljen u dvije cure!"
Osječajan, sanjar i romantićar-kako bi sebe opisao Chris Watrin, koji baš nema sreće u ljubavi. U
svibnju prošle godine (2005.) Chris je prekinuo s Janom, kako on kaže:"Jednostavno više nije išlo, moji
osječaji su se ugasili. jana je prva cura s kojom sam spavao, a prvi puta se nikada ne zaboravlja!
Meni je bilo prvi puta, no ona je već imala iskustva u tome. Iako je bilo drugačije no što sam zamišlao,
svejedno mi je bilo lijepo. Trenutno volim dvije cure-naj frendicu Steffi (17) i sestru Evu (20). Osobe
kojima se mogu povjeriti u bilo koje doba dana ili noći. Njima povjeravam sve svoje probleme i
najimntimnije stvari."

JAY: "Moj prvi puta je bio totalna propast!"
Jay Khan, najstariji je član grupe US5. Prije ulaska u bend, zarađivao je pišući pjesme, a radio je i tri
godine u jednom baru u Berlinu. Jay je izjavio:"Bio sam četiri godine sa svojom tinejđerskoj ljubavi. Naša
ljubavna prića završila je početkom 2004. godine i sad sam solo. Moj prvi puta, moram priznati da je bio
totalna katastrofa. Tada sam imao imao 16. godina. Bio sam veoma razočaran-nakon svega sam
pomislio:I to je ono čime su svi oduševljeni?! Moj drugi puta prošao je nešto bolje, a svaki sljedeći još
bolje! Vježbam do savršenstva!"

MIKEL:"Imao sam dvanaest godina!"
Mikel Johnson "najluđi" član grupe,kako sam tvrdi šarom i treptanjem okica lako se izvlači iz kritičnih
situacija. "Takav sam bio u školi, neprestano sam se izvlačio i profesori su me zbog toga mrzili!"
Što se tiće cura, Mikel se ni tu neda smesti. "Rado flertam, čak sam nekada istodobno imao dvije ili tri
cure. Vjerovali ili ne prvi sam puta doživio sa 12. godina! Ona je imala 23 i bila je iskusna. Nakon
jednog tuluma odvela me k sebi doma i zavela me u krevetu!"

IZZY:"Divlji sam, ali vjeran!"
Izzy Gallegos, čovijek od akcije. Na pozornici i u ljubavi uvijek ide do kraja. "Prvi poljubac doživio sam sa
7. godina! Moj bejzboltski trener imao je zgodnu kćer pa sam nakon jednog treninga ostao maziti s
njm u svlačionici. No uhvatili su nas pa smo dobili lekciju; prića Izzy smijući se. Sa svojom prvom
ozbiljnom curom Chrissie bio sam gotovo tri godine i s njom sam doživio prvi puta. No kad sam zbog
glazbene karijere morao otići u Orlando, ljubav je pukla. Sad imam novu curu Carly koja je vizažistica.
Iako volim flertove Charly sam se zakleo na vjernost."

RICHIE:"Volim Hillary!"
Richie je izjavio:"U školi mi je bilo grozno. Imao sam problema s učenjem i često su me zbog toga
ismijavali pa sam neprestano mijenjao škole, a na kraju su mi roditelji našli privatnog učitela.
Uz to sam neko vrijeme radio kao model i glumac. Prije dvije godine na setu američke serije "Lizzie
McGuire" zaljubio sam se u glumicu Lanie i sprijateljio se s Hillary Duff, koja je i danas moja naj
frendica. Trenutno sam slobodan jer smo Lanie i ja prekinuli kad je krenula cijela priča sa US5.
Istina je da još nisam doživio prvi puta! U ljubavi i sexu veoma sam neiskusan, dosad nisam probao
ništa više od poljubca s jezikom!"




KAKVE URE VOLE DEČKI IZ US5!


IZZY:"Sviđami se samo njen styling i izgled. Inače zgodnoj i zanimljivoj curi ne trebaju modne krpice, takva
cura zna nositi svu odječu na svoj način!"

CHRIS:"Jako mi je važno da se cura dobro ljubi. To je najvažniji test za curu, jer poljubac je puno imntimniji od
sexa. Po ljubljenju vidim dali je cura romantična senzualna i draga."

MIKEL:"Volim ženstvenu eleganciju i profinjenost, ali cure koje se na to furaju rijetko su spontane i jednostavne,
a to su osobe koje najviše cijenim."

JAY:"Ako cura dobro izgleda, privući će me. Ali isto tako će mi dosaditi nakon pet minuta pa nema šanse da
prema njoj osijetim neku kemiju. Palim se samo kad mi je cura zabavna, neobična i uzbudljiva!"

RICHIE:"Volim cure koje su prilagodljive i spremne na sve, a da pritom ni u jednom trenutku ne glumataju i
ne pokušaju biti ono što nisu!"




... I JOŠ MALO SLIKA....


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

| 18:04 | Komentari (4) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.